Pakker

Pakkepriserne er pr. måned.

Holsted antenneforening afregner pr. kvartal med virkning fra d. 1-4-2023

Ingen ekstraudstyr

Se TV uden boks

Knivskarp kvalitet

Du behøver ingen tv-boks eller andet ekstra udstyr for at se din tv-pakke fra Stofa. Du kan nemt se alle dine tv-kanaler i knivskarp kvalitet gennem dit antennestik.

Du skal blot trække et kabel fra antennestikket og sætte i dit tv. Du kan bruge alle antennestik i hjemmet og dermed se din tv-pakke i flere rum.

Det følger med:

En tv-pakke fra Stofa indeholder meget mere end tv-kanaler. Du får nemlig også streamingarkiver og apps med i købet. Så kan du se film, serier og udsendelser, lige når du har lyst – og der er noget for enhver smag.

Stofa WebTv følger selvfølgelig med i alle tv-pakker, så du kan se dine tv-kanaler og streamingarkiver, hvor du vil.

Norlys teknisk support

Hverdage:   08.00 - 21.00