Vigtig information

Her finder du nyttige numre og svar på de mest almindelige spørgsmål

FAQ

Vagttelefon

88 30 30 30

Stofa Support har døgnåbent

 
 

Flytte?

Fraflytning af lejemål

Kan meddeles til Stofa 88 30 30 30, eller på formularen, med 30 dages varsel.

Refusionsopgørelse koster kr. 300,- incl.moms. HUSK vi skal bruge reg. / konto-nummer til pengeoverførsel.

 

Ved salg

Ny ejer

Kan køber overtage tilslutningen af fællesantennen, dette meddeles til Stofa 88 30 30 30, med 30 dages varsel. Stofa kan hjælpe med en opgørelse baseret på købsdatoen.

 

Teknisk support

88 30 30 30

Hvis du har tekniske problemer eller spørgsmål til teknikken, kan du kontakte vores tekniske support, der sidder klar til at hjælpe dig alle dage – også i weekenden og på helligdage.

Du kan kontakte teknisk support alle dage mellem klokken 8.00 og 22.00.

Weekend og helligdage er åbningstiderne dog 8.00 til 19.00.

 

Fejl på tv/radio

88 30 30 30

Tekniske problemer modtaget på vagttelefonen videregives til Stofa på 88 30 30 30

 

Stofa

Skift hastighed

Kan bestilles på kundeservice 88 30 30 30 (åben alle hverdage kl. 8.00 til 19.00), eller på stofa.dk/mine sider.

 
 

Ekstra kanaler?

FritValg

Kan bestilles på kundeservice 88 30 30 30 (åben alle hverdage kl. 8.00 til 19.00), eller på stofa.dk/mine sider.

 
 

Kvartalsvis

Afregning

Kvartalsvise afregningsperioder er 1. Januar & 1. April & 1. Juli & 1. Oktober.

 

Farvel?

Opsigelse

Hvis man opsiger sin TV aftale, opsiger man automatisk sin internet aftale med Stofa. Man kan fremadrettet få internet only (kun internet) hos Stofa.

 

Oprettlse

Bredbånd

Kan bestilles på stofa.dk/bredbaand, eller kundeservice 88 30 30 30 (åben alle hverdage kl. 8.00 til 19.00).
 

Op eller ned

Pakkeskifte

Der kan foretages udmelding/pakkeskift, mellem vores 3 pakker, ved henvendelse til Stofa kundeservice på 88303030 med varsling på løbende måned + en måned.

Det er gratis at opgradere til en større tv-pakke. Ønsker du en mindre tv-pakke , koster pakkeskift 299kr.

 

I stik

Tilslutningsafgift

Medlemskab af Holsted Antenneforening, koster et engangsbeløb på kroner 995,- Installering fra vores stander i skel, til stik i hus, betales af bruger.

 

Opret/opsig

SmartTV

Oprettelse på stofa.dk/tv/smarttv, eller kundeservice 88 30 30 30 (åben alle hverdage kl. 8.00 til 19.00). Opsigelse til kundeservice 88 30 30 30 (åben alle hverdage kl. 8.00 til 19.00).

 

Kontaktinformation

Fejl på internet/tv

88 30 30 30

Stofa support har døgnåbent

 

Fejl på tv/radio

88 30 30 30

Stofa support har døgnåbent

 

Info

fra Stofa

om driftsforstyrrelser her

 

Foreningen

40 86 18 86

19:00-20:30 på hverdage